Palmknihy – budoucnost knih

Schovat se pod teplou peřinu se sladkým kakaem a vzít do ruky knížku. To je ideální večer mnoha lidí. Knihy tu s námi jsou tisíce let, učíme se z nich, poznáváme nové světy a prožíváme příběhy hlavních hrdinů spolu s nimi. U knih naši představivost nic neomezuje a tak můžeme cestovat do vzdálených vesmírů, vracet se do minulosti nebo objevovat budoucnost. S knihami je všechno možné. A v dnešní době je také možné mít knihu všude sebou. Jak? No přece elektronicky. Na webu Palmknihy si můžete zakoupit stovky titulů, které se vejdou do Vaší čtečky, mobilu, nebo tabletu.

Kniha elektronická

Server a webový e-shop Palmknihy vznikl už v roce 1999, kdy byla elektronická podoba knih teprve objevující se novinkou. Ovšem zakladatelé Palmknih rozpoznali potenciál čteček, které se vejdou kamkoliv a můžete si je sebou i vzít všude. Bohužel doba nebyla tak rychlá a elektronickým knihám trvalo skoro dalších osm let, než se z nich stala tradiční podoba, kterou dnes využívá tisíce lidí.

Na Palmknihy.cz sežene audio knihy i knihy elektronické.

Elektronická kniha je totiž lehká, můžete ji mít v telefonu, nebo tabletu a určitě je pohodlnější sebou vzít na výlet čtečku, než osmisetstránkovou těžkou knihu. Stačí si vybrat, objednat a knihu okamžitě máte ve svém přístroji.

Kategorie na Palmknihy:

• E-knihy
  • Audioknihy
  • Novinky
  • Akce a slevy
  • Dárkové poukazy
  • Výhodné balíčky
  • Série

Pořiďte si oblíbenou knihu v netradiční formě na Palmknihy.cz.

Ušetřete čas s audioknihou

Na Palmknihy můžete zakoupit také audioknihy. Pokud zatím s tímto termínem nemáte zkušenosti, věřte, že jde o nejpohodlnější způsob, jak si danou knihu „přečíst“. Audiokniha je skvělá hlavně při cestování, kdy ve vlaku mohou ze čtení bolet oči, nebo hlava. Audioknihu můžete poslouchat při dalších činnostech, jako je cvičení, uklizení, nebo chůze. Opět si jen stačí vybrat z řady titulů, objednat na Palmknihy a už jen poslouchat.

Máte zkušenosti s nákupem na Palmknihy? Tak neváhejte a podělte se o ně s námi dole v komentářích.

Podělte se s ostatními o vlastní zkušenost

Přidat svou zkušenost